Zmieniasz właśnie swoje hasło, ale coś idzie nie tak? Większość problemów z zmianą hasła możesz rozwiązać samodzielnie. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci szybciej uzyskać dostęp do swojego konta. W miarę możliwości wykonaj je korzystając z komputera lub strony mobilnej OLX.
Kod do zmiany hasła jest niepoprawny.
Najczęstszą przyczyną takiego błędu jest wyjście ze strony, na której dokonujesz zmiany hasła. Gdy to zrobisz, proces zostaje przerwany, a otrzymany na skrzynkę e-mail kod będzie nieprawidłowy. W tej sytuacji wszystko trzeba będzie zacząć od początku.
Pamiętaj więc, aby w trakcie zmiany hasła (w momencie gdy kod wysyłany jest na Twoją skrzynkę e-mail) nie wychodzić ze strony OLX. Najlepiej jeśli przed rozpoczęciem tego procesu otworzysz w swojej przeglądarce dwie karty - jedną z stroną OLX (na której dokonujesz zmiany hasła), i drugą - gdzie będziesz zalogowany na swojej poczcie e-mail.
Jak poprawnie ustalić nowe hasło.
1. W formularzu logowania dostępnym tutaj, wybierz opcje Przypomnienie hasła.
2. Następnie podaj swój adres e- mail i kliknij Zmień.
3. Przejdź na nowej karcie do skrzynki mailowej i sprawdź kod, który wysłaliśmy we wiadomości. Jeśli nie znajdujesz wiadomości z kodem w skrzynce Odbiorczej, sprawdź wszystkie pozostałe np. Spam, Powiadomienia, Oferty.
Wiadomość powinna wyglądać następująco, gdzie pośrodku będzie Twój indywidualny kod do zmiany hasła.
4. Skopiuj kod i wróć do wcześniejszej karty z polem do wpisania kodu. Teraz wystarczy uzupełnić pole z kodem i ustalić nowe hasło, które powinno zawierać co najmniej 8 znaków, jedna dużą i jedną małą literę, cyfrę oraz znak specjalny. Dzięki temu będzie bezpieczne. Kliknij Zmień i gotowe. Przy następnym logowaniu podaj nowe hasło.
Nie otrzymałeś kodu do zmiany hasła
W pierwszej kolejności zweryfikuj, czy w trakcie zmiany hasła podałeś prawidłowy adres e-mail, do swojego konta w OLX. Jeśli tak, sprawdź dokładnie czy nie masz włączonego przycisku “CapsLock” oraz czy w polu, w którym wpisujesz adres, nie pojawiła się dodatkowa spacja, znak, duża litera lub literówka.
Gdy upewnisz się, że wszystko jest w porządku, a mimo tego nie otrzymałeś kodu do zmiany hasła w ciągu 30 minut, przeszukaj dokładnie swoją skrzynkę e-mail oraz dostępne w niej foldery, takie jak np. spam, powiadomienia, oferty. Może się zdarzyć, że wiadomość trafi do innego folderu niż zazwyczaj.
Nadal nie otrzymałeś wiadomości z kodem? Skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem pomoc@olx.pl lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie - postaramy się odblokować Twój adres, jeśli z jakiegoś powodu został wykluczony z otrzymywania wiadomości. Jeśli i po tym działaniu nie znajdziesz w żadnym z dostępnych folderów wiadomości z kodem, dodaj adresy noreply@olx.pl oraz no-reply@olx.pl do listy zaufanych. Następnie ponów próbę przypomnienia hasła. Jeżeli i tym razem nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 30 minut, skontaktuj się z administratorem swojej poczty e-mail.
Administratora należy poprosić o odblokowanie powyższych adresów. Po otrzymaniu potwierdzenia, że zostały one odblokowane spróbuj ponownie zmienić hasło.
Dokonałeś zmiany hasła, lecz pojawia się błąd
Jeśli po wykonaniu zmiany hasła, otrzymałeś potwierdzenie, że proces zakończył się powodzeniem, a mimo to przy próbie logowania występuje błąd, sprawdź, czy urządzenie, z którego właśnie korzystasz, automatycznie nie podstawia starszych, zapisanych danych do logowania. Jeśli taka sytuacja ma miejsce, pola w których wpisujesz adres e-mail i hasło będą podświetlone oraz uzupełnione.
Wystarczy wyczyścić pamięć podręczną, historię oraz pliki cookie z co najmniej miesiąca z przeglądarki, a dzięki temu nie będzie ona uzupełniała starych danych.
Potrzebujesz pomocy?
Jeśli w powyższych podpowiedziach nie znalazłeś rozwiązania dla napotkanej podczas zmiany hasła lub logowania trudności, skontaktuj się z nami bezpośrednio poprzez adres e-mail pomoc@olx.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie OLX.PL w zakładce Pomoc.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.