Jak wygenerować etykietę wysyłkową
Co, jeśli etykieta zawiera błędne dane
Co to są dane weryfikacyjne drugiego i trzeciego stopnia
Podczas generowania etykiety wystąpił błąd techniczny - co to oznacza
Jak wygenerować etykietę wysyłkowądo góry
Krok 1. Przejdź do Twoje konto → Twoje przesyłki / Sprzedajesz → wybierz ogłoszenie, dla którego chcesz wygenerować etykietę.
Krok 2. Wybrane ogłoszenie będzie oznaczone komunikatem „Etykieta i potwierdzenie nadania gotowe, wyślij paczkę". Po prawej stronie kliknij przycisk Pobierz etykietę.
Krok 3. Etykieta powinna zapisać się automatycznie na Twoim urządzeniu. Otwórz ją, a następnie wydrukuj.
![]() |
Bez wydrukowania i umieszczenia etykiety na przesyłce, nadanie paczki będzie niemożliwe.
|
Co, jeśli etykieta zawiera błędne danedo góry
Jeśli dane na już wygenerowanej etykiecie są nieprawidłowe, jedynym rozwiązaniem jest anulowanie przesyłki. Nie ma możliwości zmiany danych na etykiecie samodzielnie, ponieważ wysłanie paczki będzie niemożliwe.
![]() |
Aby anulować Przesyłkę OLX, kliknij tutaj lub skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy.
Po anulowaniu przesyłki Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy, a Ty będziesz mógł dodać ogłoszenie z Przesyłką OLX jeszcze raz z prawidłowymi danymi.
|
Co to są dane weryfikacyjne do góry
Podczas generowania etykiety możesz zobaczyć również prośbę o uzupełnienie danych weryfikacyjnych drugiego i trzeciego stopnia.
![]() |
Upewnij się, że są one uzupełnione prawidłowo, ponieważ bez poprawnej weryfikacji, niestety nie będzie możliwe zrealizowanie przelewu na Twoje konto bankowe za sprzedany przedmiot. W razie problemów z wypełnionymi danymi przejdź do instrukcji tutaj. |
Podczas generowania etykiety wystąpił błąd techniczny - co to oznacza góry
![]() |
Jeżeli podczas generowania etykiety wysyłkowej pojawił się komunikat o błędzie technicznym, prawdopodobnie wybrany do wysyłki Paczkomat jest nieczynny. W tym przypadku skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy. |