![]() |
Z Pakietu Ochronnego możesz skorzystać, gdy otrzymasz pustą paczkę lub otrzymany przedmiot nie był przedmiotem Ogłoszenia. |
W zakres usługi Pakiet Ochronny nie wchodzą przypadki nieprawidłowego wykonania Transakcji – które obejmują przedmioty:
- uszkodzone,
- w innym kolorze,
- w innym rozmiarze (chyba, że rozmiar był jednoznacznie wskazany w treści ogłoszenia),
- noszące ślady używania (chyba, że przedmiot był określony w treści ogłoszenia jako „nowy”),
- niekompletne (chyba, że w treści ogłoszenia zostały wskazane jednoznacznie elementy przedmiotu i brak jest któregoś z tych elementów).
Zgłoszenie krok po kroku
Krok 1. Zaloguj się na koncie OLX → przejdź do zakładki Twoje Przesyłki / Kupujesz.
Krok 2. Przy danym zamówieniu kliknij Zgłoś. Masz na to 24 h.

Jeśli grafika jest nieczytelna, kliknij prawy przycisk myszy i wybierz „Otwórz grafikę w nowej karcie".
Krok 3. Wypełnij formularz:
- wybierz powód zgłoszenia,
- dokładnie opisz problem,
- dołącz zdjęcia paczki/ otrzymanego przedmiotu, zrzuty ekranu z wiadomości ze Sprzedającym (jeśli je masz).
Krok 4. Kliknij Wyślij.
![]() |
Wniosek rozpatrzymy w ciągu 14 dni i poinformujemy Cię o tym mailowo. W międzyczasie możemy poprosić o dosłanie dodatkowego opisu, zdjęć lub o zgłoszenie sprawy na policji. |
Więcej informacji w artykułach: