Jesteś Sprzedającym i otrzymałeś od nas powiadomienie, że wypłata środków została wstrzymana w związku ze zgłoszeniem Kupującego? Jeśli wysłałeś przedmiot zgodny z opisem z ogłoszenia, skontaktuj się z nami w ciągu 192 godzin (8 dni) od otrzymania powiadomienia za pomocą dedykowanego przycisku, widocznego w wiadomości mailowej.
![]() |
Zależy nam na tym, aby wysłuchać obu stron transakcji, dlatego opisz dokładnie sytuację i prześlij do nas zdjęcia lub filmik z paczką (jeśli takie posiadasz). Na tej podstawie zweryfikujemy dokładnie całą sytuację. |
Jeśli wszystko będzie OK, wniosek Kupującego zostanie odrzucony, a Ty otrzymasz wypłatę środków. Jeżeli jednak paczka była pusta lub znajdował się w niej przedmiot inny niż ten, który oferowałeś w ogłoszeniu — zlecimy zwrot pieniędzy do Kupującego, zgodnie z regulaminem Ochrony Kupujących.