Może zdarzyć się, że weryfikacja danych nie przebiegnie prawidłowo. Do najczęstszych powodów należą:
- brak / nieczytelność / nieważność dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- dane z dokumentu i podane wcześniej dane nie są takie same – np. adres, nazwa firmy, NIP,
- niepowodzenie przelewu weryfikacyjnego,
- brak kompletu wymaganych do weryfikacji dokumentów,
- numer rachunku, z którego zlecono przelew nie jest taki sam jak podany w dokumentach / serwisie OLX,
- adres / numer z rachunku bankowego nie jest taki sam jak podany wcześniej,
- kod kraju banku nie jest poprawny.
![]() |
Aby ponownie uzupełnić dane do poprawnej weryfikacji danych, kliknij: Twoje konto → Twoje przesyłki / Sprzedajesz. Następnie kliknij przycisk Uzupełnij dane. |
Dopóki Sprzedający nie przejdzie poprawnie weryfikacji danych, wypłata pieniędzy za pozostałe transakcje z Przesyłką OLX zostanie wstrzymana. Jeśli Sprzedający w ciągu 3 dni od ostatniego potwierdzenia sprzedaży przedmiotu nie zweryfikuje poprawnie danych, jego ostatnia transakcja zostanie anulowana.