Regulamin promocji
“Extra bonus za zakup pakietu promowań ogłoszeń w OLX Noclegi”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Operatorem i organizatorem akcji promocyjnej “Extra bonus za zakup pakietu promowań ogłoszeń w OLX Noclegi ” (dalej: „Akcja promocyjna”) jest Grupa OLX sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Królowej Jadwigi 43, 61-872 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000568963, NIP: 7792433421 REGON: 36211796000000 kapitał zakładowy: 1 510 000,00 zł (dalej: „Spółka”), będąca operatorem Serwisu ogłoszeniowego dostępnego pod adresem www.olx.pl (dalej: „Serwis”).
- Akcja promocyjna obowiązuje od dnia 31.08.2022 r. od godz. 08:00 do dnia 31.08.2022 r. do godziny 23:59 (dalej: “Okres Promocji”).
§ 2 WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI PROMOCYJNEJ
- Akcja promocyjna adresowana jest do każdego aktywnego Użytkownika Biznesowego Serwisu, który spełnia łącznie poniższe kryteria:
a) otrzyma informacje (w formie powiadomienia PUSH, wiadomości e-mail lub telefonicznie) o możliwości wzięcia udziału w Akcji promocyjnej,
b) Dokonał zakupu Pakietów Ogłoszeń w Serwisie w kategorii Noclegi lub Kwatery Pracownicze, w okresie ostatnich 3 (trzech) miesięcy poprzedzających poinformowanie go Akcji Promocyjnej w formie powiadomienia Push w aplikacji lub w drodze kontaktu z wyznaczonym przez Spółkę opiekunem klienta, oraz dodał w tym okresie przynajmniej jedno ogłoszenie w kategorii Noclegi lub Kwatery Pracownicze. Weryfikacji podlega miesiąc, w którym Użytkownik wyraził chęć skorzystania z oferty Akcji promocyjnej jak również okres 3 (miesięcy) pełnych miesięcy poprzedzających wyżej wskazany miesiąc. - Aby wziąć udział w Akcji promocyjnej podmioty, które spełnią warunki wskazane w § 2 ust. 1 powyżej muszą dokonać zakupu pakietu promowań ogłoszeń Max w kategorii Noclegi lub Kwatery Pracownicze, opisanych szczegółowo wraz z cennikami w Załączniku nr 6 do Regulaminu Serwisu (dalej: “Uczestnik”), a następnie skontaktować się ze Spółką na adres e-mail uslugi@olx.pl lub bezpośrednio z wyznaczonym przez Spółkę opiekunem klienta, informując o chęci wzięcia udziału w Akcji promocyjnej.
- W ramach Akcji promocyjnej, Uczestnikowi, który spełnił łącznie warunki uczestnictwa wskazane w ust. 1 i 2 powyżej, w ramach jego Konta do Portfela OLX, doładowane zostaną jednostki promocyjne, które Uczestnik może wykorzystać na zakup Usług Promowania Ogłoszeń w Serwisie w ramach kategorii Noclegi lub Kwatery Pracownicze, na zasadach opisanych w Załączniku nr 2 do Regulaminu Serwisu (dalej: „Bonusowe Punkty”).
- Bonusowe Punkty zostaną przyznane w wysokości stanowiącej równowartość kwoty 75 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych) za każdy zakupiony pakiet Maxi promowań ogłoszeń.
- Bonusowe Punkty zostaną przypisane do konta Uczestnika po uprzednim kontakcie z opiekunem klienta Serwisu (telefonicznym lub w formie wiadomości e-mail). W Akcji promocyjnej można wziąć udział wyłącznie raz (w ramach każdego z Kont posiadanego w Serwisie).
- Przyznane w ramach Akcji Promocyjnej Bonusowe punkty przyznawane są jednorazowo i nie podlegają wymianie na środki pieniężne.
- Wykorzystanie Bonusowych Punktów przyznanych Uczestnikowi w ramach Akcji promocyjnej może nastąpić w czasie 90 dni od doładowania.
- Przeniesienie przyznanych Użytkownikowi Bonusowych punktów na rzecz innego Użytkownika jest niemożliwe.
- Płatności w ramach Akcji promocyjnej są dokonywane za pomocą narzędzi płatniczych udostępnionych w Serwisie zgodnie z postanowieniami Regulaminu OLX.
- Organizator nie pobiera ani nie odprowadza żadnych podatków w związku z przyznaniem nagrody.
§3 REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące niniejszej Akcji promocyjnej należy składać w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji na adres: pomoc@olx.pl.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres email Użytkownika przypisany do Konta, okoliczności uzasadniające reklamację, a także żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie pozwalają na rozpoznanie reklamacji, Spółka zwróci się do Użytkownika o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości lub podanie dodatkowych informacji, o ile będzie to niezbędne dla rozpoznania reklamacji przez Spółkę, wskazując precyzyjnie takie wątpliwości lub wymagane informacje.
- Spółka rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji lub otrzymania informacji uzupełniającej, o której mowa w punkcie 3 Regulaminu.
§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Spółka uprawniona jest do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie prowadzonej przez nią działalności, skutkującej koniecznością zmiany regulaminu celem dostosowania go do obowiązujących przepisów; poprawy przez Spółkę poziomu bezpieczeństwa Użytkowników lub poziomu ochrony danych osobowych Użytkowników; ulepszenia funkcjonalności oferowanych przez Spółkę w ramach Serwisu OLX, wprowadzenia nowej funkcjonalności lub rezygnacji z niektórych funkcjonalności w ramach świadczonych usług; zmiany Regulaminu Serwisu OLX. Spółka uprawniona jest do zmiany niniejszego Regulaminu i zmiana ta staje się skuteczna w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia Użytkownikom zmienionego regulaminu. Informacja o zmianach dostępna będzie pod adresem:
https://pomoc.olx.pl/hc/pl/categories/360001787220-Promocje&sa=D&ust=1602508349161000&usg =AFQjCNGOFixTgHe_ggRfUc8eR-oQWHBIVg. - Udział w Akcji promocyjnej jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Wyrażenia pisane wielką literą mają znaczenie przypisane im w Regulaminie Serwisu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Serwisu.